Огляд Land Rover Defender 2021 | Нова легенда

Land Rover Defender Огляди

Для багатьох ім’я Land Rover Defender буде новим. Звичайно, прославлений оригінал продавався кілька років в 1990-х роках, і ви побачите їх тут або там як імпортну класику, але вага історії просто не прив’язаний до імені Defender тут. Вони ніколи не були головною опорою на фермах або військових базах, і ніколи не були улюбленим позашляховиком. Ми не брали їх на сафарі, і у нас точно немає королеви, яка володіє і водить кілька. І тому, без історичних упереджень, ми вільні прийняти Land Rover Defender 2021 року саме таким, яким він є: виключно універсальний і добре продуманий позашляховик.

Це рівні по стилю і функціональності частини; здатний і зручний; розкішний і міцний. Доступний в чотирьохдверною моделі Defender 110, а в 2021 році – в двухдверной моделі Defender 90, він, очевидно, нагадує про власний квінтессенціонном позашляховику Америки – джипі Wrangler. Однак, так як це сучасний Land Rover (і дорожчий), його конструкція складніша, особливо його повністю незалежна пневматична підвіска, яка може підняти його високо, щоб прибрати перешкоди, і в той же час забезпечити воістину чудову їзду, особливо для позашляховика. Рульове управління і керованість на дорозі в цілому також значно перевершують Wranglers і Toyota 4Runners в цьому світі, в той час як вибір турбонаддувних 4-х і 6-ти мостікових 4-х мостікових 6-ти мостікових двигунів забезпечує високу потужність і міцність при буксируванні вагою 8 200 фунтів.

Land Rover Defender

Усередині кабіни 110 по-справжньому сімейна, з великим заднім сидінням і великим вантажним простором. Ви навіть можете отримати переднє сидіння на трьох в обох моделях (як не дивно, привабливе) і додаткове сидіння в третьому ряду в моделі 110 (практично марне). Defender також має більш міцну конструкцію, ніж інші Land Rover, а також легко чиститься гумовий підлогу по всьому периметру, але при цьому може похвалитися якістю матеріалів, придатних для автомобіля з розкішним цінником. Але ось і зворотна сторона. Defender досить дорогий, починаючи з $ 50,000 за 110 і закінчуючи середньої цінової категорії в $ 80,000 – це все ще позашляховик середнього розміру від виробника розкішних автомобілів, і ціни на нього такі. Ми думаємо, що в кінцевому підсумку він більш привабливий в нижній частині. Він завжди добре обладнаний, і чим вище ви їдете, тим важче його виправдати в порівнянні з далекобійними Wranglers і 4Runners, або більш розкішними середніми позашляховиками зі схожими цінами.

Що нового в Land Rover Defender 2021

Land Rover Defender

Незважаючи на те, що вона була представлена світу одночасно зі 110-й, Defender 90 фактично виставлений на продаж на 2021 рік (хоча це затримається). Він зрізає з Defender 110 значна кількість колісної бази, габаритної довжини і вантажного простору для досягнення більшої маневреності. Це також дешевше. Новий рівень обробки Defender X-Dynamic також дебютує з більш жорстким зовнішнім дизайном і різними атрибутами інтер’єру.

Інтер’єр і технології

Land Rover Defender

Сміливі горизонтальні лінії, металева обробка, гумовий підлогу, численні ручки для захоплення – кабіна Defender має безсумнівну міцністю і функціональністю. Безумовно, більше, ніж будь-який інший Land Rover. Тим не менш, він може бути міцним на вигляд, але використовувані матеріали, як правило, першокласні речі, гідні командувати своїм першокласним цінником.

Land Rover Defender

Стандартним для кожного Дефендер є широкоформатний інтерфейс Pivi Pro від Land Rover з сенсорним екраном. Красиво затиснутий між видатними горизонтальними поперечними балками приладової панелі, він майже здається прохолодною ретроактивності модифікацією. Його графіка і загальна естетика справляють сильне початкове враження. Проте, він може повільно реагувати, іноді ми знаходимо його баггі, а компонування для деяких функцій, таких як аудіосистема, незвичайна (інформація про пісню і пресети радіостанцій дратує завжди на окремих сторінках). Вона також не використовує переваги широкоекранної компонування з опцією поділу екрана. Додаткові все-цифрові інструменти виробляють більш сильне враження, так як вони пропонують різні варіанти дизайну, які забезпечать стільки або стільки інформації, скільки ви захочете. Проте, ми також прекрасно підійдемо для стандартної аналогової калібрувальної кластеризації і меншого за розміром центрального екрану.

Розміри

Land Rover Defender

Відповідь дуже сильно залежить від моделі Defender. Колісна база 90-х років на 10 дюймів коротше, а її загальна довжина на 17 дюймів коротше, ніж у 110-й – це важливо. В результаті вийшов значно більш маневрений позашляховик і значно менша кабіна. Насправді, простір для ніг на задньому сидінні досить, так як його 36,6 дюйма всього на 1,8 дюйма менше, ніж у помітно просторого 110-ого. Вантажне простір – це зовсім інша справа. Мініатюрні 90-ті роки – 15,6 кубічних футів – менше, ніж ті, які ви отримуєте за третіми рядами багатьох середніх позашляховиків. У Defender 90 вам дійсно знадобиться вантажний автомобіль або вам доведеться залишити своїх друзів позаду.

Land Rover Defender

Ймовірно, це не знадобиться в Defender 110, який має великий, боксував вантажний відсік, який, як ми виявили, проковтує навіть більше, ніж його 35,4 кубічних футів. Крім того, в ньому є безліч продуманих рішень для зберігання, а також високо настроюються рейки на дах. Максимальна місткість становить 70,4 кубічних фута, а Defender має складаний підлогу для вантажу.

Тепер Defender 110 пропонує сидіння в третьому ряду, але воно настільки мале і залишає за собою ще менше місця для вантажу, що його просто не варто розглядати. Якщо вам потрібно три ряди, купите Land Rover Discovery і просто оплакуйте той факт, що він не такий крутий і боксерський, як Defender або старий LR4.

Технічні характеристики і витрата палива

Стандартний двигун Defender – це 2,0-літровий рядний двигун з турбонаддувом потужністю 296 к.с. і обертовим моментом 295 фунтів стерлінгів. Восьмиступінчастий автомат знаходиться на борту разом з постійною системою повного приводу. Витрата палива становить 14 літрів на 100 км. по місту, 12 літрів на 100 км. по трасі і 13 літрів на 100 км. в змішаному форматі в 110 (90 – 13/11/12).

Опциональная 3,0-літрова внутрішня шістка має шведський стіл з елементами, що підвищують потужність: турбокомпресор, електричний суперкомпрессор і мельгібрідная система. Вихідна потужність становить 395 кінських сил і 406 фунтів стерлінгів. Час 0-60 впало до 5,8 секунд у 110-й і 5,7 у 90-й (незважаючи на різницю в розмірах, менша версія важить всього на 200 фунтів менше). Економія палива незначно збільшується до 17 м / ч в місті, 22 м / ч по шосе і 19 м / ч разом узятих, і є однаковою для обох стилів кузова.

Тест Драйв

Як і інші Land Rover, пневматична підвіска Defender забезпечує контрольовану, маслянисту плавність ходу, яка краще, ніж у переважної більшості інших позашляховиків, не кажучи вже про таких міцних позашляховиках, як Wrangler і 4Runner. Його рульове управління повільне і вимагає великої кількості поворотів відповідно до норми позашляхового руху, але він також неймовірно точний і забезпечує вражаючу зворотний зв’язок для чогось, що так здатне підніматися по скелях. До педалі гальма з довгим ходом, безумовно, доведеться трохи звикнути, якщо ви їдете від кросовера або автомобіля, але гальма легко модулюються, і ви звикаєте до них. Загалом, немає ніякого змагання, коли мова заходить про їзді по бездоріжжю між Захисником і іншими учасниками змагань по бездоріжжю. Звичайно, Land Rover також набагато дорожче.

Land Rover Defender

В умовах бездоріжжя він не менш вражаючий завдяки жорсткому цельноалюмініевий монокок “D7x”, кут заходу і виходу з класу, опціонально регульованою пневмоподвеске, новій системі Terrain Response на основі екрану, двошвидкісний роздавальної коробці, а також 3,0-літрового двигуна, стандартному відцентровому диференціалу з блокуванням і опціонально активному задньому диференціалу з блокуванням. Вони об’єднані в системи, які – якщо ви виберете – прибирають все здогадки з чотириколісних транспортних засобів, включаючи датчик глибини блукання і камеру, яка, по суті, змушує капот зникнути. Це безцінна особливість при переговорах зі скелями або при гребені пагорба без точкового спостерігача – це рівний нахил з іншого боку або обрив?

Що ж стосується двигунів, то час 0-60 разової лінійки бази “четвірки» не порадує, але рясний крутний момент і продумана автоматична коробка передач ZF повинні дозволяти відчувати себе досить швидко. Напевно, більше схоже на перебір з турбонаддувом, наддувом і мельгібрідним 395-сильним внутрішнім шестерним двигуном, який дуже схожий на переборщіцу. За 200 з гаком миль за кермом під час подорожі вгору і в прибережні скелі Орегона ми так і не наблизилися до того, щоб повністю розкрити його потенціал, незважаючи на підйоми на крутих схилах і проходження більш повільних транспортних засобів. Він також додає ще більшу складність до і без того складного автомобілю від бренду з сумнівною надійністю протягом десятиліть.

Оцініть статтю
Автомобільний портал auto-blog.com.ua
Додати коментар