Як вибрати і купити електромобіль в Україні

Пильна увага багатьох автолюбителів прикута до електромобілів. І це далеко не проста цікавість. Багато хто вважає, що таке авто є за що цінувати, направляючи на його адресу хвалебні оди, виділяючи його економічність, відмінні динамічні якості.

електромобіль

До того ж існують і такі автолюбителі, яким не тільки приносить величезне задоволення керувати транспортним засобом, але і ними рухає бажання здійснювати дії, що не завдають шкоди екології.

Однак, незважаючи на таку увагу, частка електромобілів поки що все одно супроводжується незначними показниками. Зокрема, за весь 2018 рік було продано не більше шести сотень новеньких електромобілів, в процентному співвідношенні це становить всього лише один відсоток від загального числа автомобільних продажів.

На вторинному ринку цей показник більше, становить вже 3,5%, але вважати, що він кардинально змінять ситуацію на авторинку теж неможливо.

Однак це зовсім не означає, що так буде завжди. Нехай хоч і повільними темпами, але все-таки в автомобільному світі відбуваються зміни. Поступово знижується кількість авто з дизельними двигунами, звільняючи «простір» для електромобілів.

В Україні можна купити новенькі бажані електромобілі по різної вартості. Якщо інтерес виник, але складно розібратися, якої моделі віддати перевагу, пропонуємо для ознайомлення наш детальний огляд.

Ціни на електромобілі в Україні

Список авто з електричної начинкою, придбати які можна в Україні, поділяють на дві категорії: офіційні і неофіційні.

Офіційні електромобілі

Перше місце в цьому списку впевнено займає кросовер JAC iEV7S – найкраща новинка сезону. За нього доведеться викласти 26,5 тисяч доларів. Чим же цікава ця нова «конячка»? Зацікавитися є чим:

  • батареєю ємністю 39 кВт * год;
  • мотором, потужність якого досягає 116 л.с .;
  • можливість руху на одній зарядці – 300 км;
  • відмінна витривалість навіть в умовах сильного морозу.
кросовер JAC iEV7S

Друге місце в огляді займає корейське дітище -Hyundai IONIQ Electric. Цьому хетчбеку притаманні такі особливості:

  • належить до автомобілів С-класу;
  • батарея в 28 кВт * год;
  • потужність мотора – 120 л.с .;
  • розігнатися до швидкості в 100 км / ч вдається за 9,9 секунд.

За чудову «електролошадку» доведеться заплатити близько трьох десятків тисяч доларів.

Hyundai IONIQ Electric

Трохи більше викласти доведеться за цікавий хетчбек B-класу Renault ZOE, що відноситься до B-класу. Він з’явився на українському авторинку зовсім недавно. Авто оснащене більш потужною батареєю – 41 кВт * год, завдяки цьому на одній зарядці можна запросто подолати відстані в 400 км.

Однак розраховувати на сталість цього показника не слід:

  • при підвищенні температури повітря його заряду вистачить на 300 км шляху;
  • при сильних морозах батарея витримає тільки відстань в 200 км.
Renault ZOE

Ще на одну тисячу більше доведеться викласти за KIA Soul EV. Потужність такого авто становить 90 кВт, а батареї – 30 кВт * год.

Багато активно називають це авто новинкою, хоча насправді ця модель з’явилася кілька років тому, тільки дистриб’ютор не поспішав зі стартом продажів.

Зараз легко зрозуміти, чому дистриб’ютор мешкали, в чому сумнівався. Мережа зарядних станцій нездатна задовольнити попит, до того ж навіть існуючі станції не всі відповідають стандартам. На жаль, погана зарядка негативно відбивається на батареї, замінити яку запросто буде не зовсім легко, оскільки саме вона є однією з найдорожчих складових електромобіля.

KIA Soul EV

До речі, інтерес до електромобілів проявляють не тільки автолюбителі. Користується популярністю такий транспортний засіб і в комерційному сегменті. Зокрема, варто звернути увагу на таку модель, як Renault Kangoo Z.E:

  • потужність батареї становить 33 кВт * год;
  • потужність – 60 л.с .;
  • запас ходу – до 270 км;
  • швидкість по максимуму – 130 км / ч.

Kangoo Z.E. представлений в двох варіаціях: вантажному і пасажирському.

Преміальний сегмент займають електромобілі таких марок:

  • Jaguar;
  • BMW;
  • Tesla.

Баварський автопром вражає двома марками:

  • BMW i3s (потужність мотора – 184 к.с., батареї 42,2 кВт * год);
  • спортивний авто на електротязі i8 (проте повністю вважати його електромобілем буде не зовсім правильно, більшість автолюбителів його вважають тим, що підключається гібридом).

І зовсім юний представник серед електромобілів – Jaguar I-Pace, що володіє «начинкою» преміум-класу:

  • батареєю в 90 кВт * год;
  • з запасом ходу – 480 км;
  • потужністю електромотора – 200 л.с .;
  • розгінної динамікою в 4,8 секунди.

А ще навряд чи можна стримати захоплення, оцінюючи його справжню ягуарівську зовнішність і бездоганне оснащення. Однак і вартість такого авто уб’є наповал – 80 тисяч доларів.

Jaguar I-Pace

Неофіційні поставки

Незважаючи на те, що багато офіційних дилерів барилися, розмірковуючи, чи будуть користуватися попитом електромобілі, «сірі» конкуренти швидко зметикували, що популярна на закордонному просторі Tesla настільки активно приверне увагу і вітчизняного автолюбителя.

Так на вітчизняному ринку була представлена ​​спочатку Tesla, слідом за якою масово стали надходити і інші марки електромобілів. Тільки даремно було сподіватися на те, що відразу ж почнуть ціни знижуватися, роблячи авто на електротязі не тільки популярними, але і доступними.

На даний момент неофіційно поставляються на авторинок України новенькі авто:

  • Volkswagen e-Up (хетчбек А-класу з батареєю в 18,7 кВт * год, запас ходу близько 160 км, потужністю мотора – 81 л.с., можливістю розгону в 12,3 секунди);
  • Chevrolet Bolt (з потужною батареєю – 60 кВт * год, містким багажником, обсяг якого досягає 480 літрів, потужним мотором в 204 к.с. і можливістю розгону в 7,2 секунди);
  • Nissan e-NV200 – мінівен, представлений у вантажному і пасажирському варіанті (здатний перевозити до 600 кг вантажу або забезпечувати комфортну поїздку для 7 пасажирів, потужність мотора становить 110 к.с., батареї – 40 кВт * год);
  • Hyundai Kona – корейський представник (потужність мотора також становить 204 к.с., ємність батареї – 64 кВт * год, а швидкість розгону до 100 км / год складає всього 7,5 секунди, при цьому одного заряду цілком вистачає на 480 км шляху) ;
  • Nissan LEAF – лідер продажів, який вже встиг зазнати корисні удосконалення (ємність батареї стала складати 40 кВт * год, потужність мотора – 150 л.с., а заряду вистачає на 240 км шляху);
  • Nissan LEAF модифікації E-Plus вражає великими можливостями (батареєю на 62 кВт * год, потужною силовою установкою в 215 к.с., запасом ходу до 500 км);
  • модельна лінійка Tesla представлена ​​трьома різновидами Model 3, Model S, Model X (найдоступнішим є Model 3 з батареєю від 60 до 75 кВт * год, наявністю повного приводу, достатнім пробігом на одному заряді від 350 до 500 км, можливістю розгону до 100 км / ч за 3,3 секунди, а й ціна за таку жваву конячку вражає – 65 тисяч доларів);
  • Tesla Model X – кросовер, вражаючий піднімаються вгору дверима, наявністю трьох рядів комфортних сидінь і неймовірно божевільним мотором в 770 к.с., завдяки якому розігнатися до 100 км / год вдається за 3,5 секунди, а запасу ходу цілком вистачає для подолання 550 км. Звичайно, за таку розкіш доведеться також щедро платити, віддаючи 180 тисяч доларів;
  • Tesla Model S (українським автолюбителям пропонується в потужному виконанні P100D, машина здатна розігнатися до сотні кілометрів за 2,5 секунди, хіба можна з такими показниками змагатися, до того ж потужність мотора становить 762 к.с., а запасу ходу на одному заряді цілком вистачає для подолання 600 км, машина повнопривідна, такий екземпляр коштує не менше 180 тисяч доларів);
  • дорогими, але все ж володіють майже в два рази меншою вартістю, вважаються новинки від Audi і Mercedes-Benz, вартість яких сягає 100 тисяч американських доларів (Audi e-Tron супроводжується батареєю на 95 кВт * год, потужністю мотора в 400 к.с. , запасом ходу в 400 км, а Mercedes-Benz EQC оснащений батареєю в 80 кВт * год, потужністю мотора в 400 к.с., він здатний розігнатися всього за 5 секунд до 100 км / ч);
  • Detroit Electric – ще один цікавий електромобіль, який є продовженням спорткара Lotus Exige, який піддали «переродження», оснастивши його електричної начинкою (потужний мотор в 286 к.с забезпечує розгін до швидкості в 100 км / год всього за 3,7 секунди, автолюбителям пропонують два варіанти – не тільки «автомат», а й дуже рідкісну «механіку», запасу ходу цього електромобіля вистачає на 280 км, при цьому він може розігнатися до максимальної швидкості, що дорівнює 250 км / ч, вартість «конячки» також неймовірна, досягає 155 тисяч доларів).

Отже, вітчизняний ринок електромобілів постійно розширюється, пропонуючи автомобілістам нові цікаві пропозиції, вражаючи зацікавлені особи привабливими технічними характеристиками. Вже пора звикнути, що нормою для найпопулярніших електромобілів вважається запас ходу в 300 км. Цей показник дозволяє безперешкодно експлуатувати авто протягом робочого дня, а за ніч він зможе підзарядитися і бути в «готовності» на наступний ранок.

Не потрібно розраховувати, що співпраця з неофіційними дилерами буде максимально ефективним і доцільним. Заощадити точно не вийде. Вітчизняні автолюбителі звертаються до таких дилерам тільки через можливості придбання найсвіжіших моделей. Стати володарем жаданого і швидкого авто рухає українським споживачем, бажаючим мати чудовим електромобілем.