Огляд Skoda Karoq (Шкода Карок)

Skoda Yeti була важкою для наслідування. Її індивідуальний характер, неймовірна практичність і доступність залучали клієнтів в масовому порядку. Його заміна, Skoda Karoq, відчуває себе більш дорослою, і незалежно від того, чого їй не вистачає в характері, вона заповнює широкі можливості, які відправляють її прямо в верхню частину класу кроссовера.

Karoq більше, ніж Yeti, і має аналогічне універсальне розташування задніх сидінь, але насправді має більше спільного з великим позашляховиком Kodiaq, що робить його практичним вибором сімейного транспорту. Хороший асортимент двигунів забезпечує ефективну і витончену продуктивність, і, хоча це не самий спортивний кросовер в продажу, шасі забезпечує хороше поєднання комфорту і задоволення від водіння. Володіючи високими показниками безпеки та модельним рядом, що пропонують конкурентоспроможне співвідношення ціни і якості, це справжній конкурент.

«Шкода» отримала миттєвий удар по «Йеті», тому, коли він прийшов на зміну кросоверу, для багатьох стало несподіванкою, що назва було викинуто і замінено на «Карок». Причиною зміни було приведення кросовера середнього розміру у відповідність з більшим Kodiaq, в той час як ім’я Karoq має те ж коріння, що і Kodiaq.

На дизайн Karoq також сильно вплинув Kodiaq. Форма ліхтарів спереду і ззаду схожа на велику машину, а звична форма решітки Skoda присутній. Проте, видаліть ці деталі, і Karoq в значній мірі схожий на SEAT Ateca, хоча це не повинно викликати подиву, оскільки обидві машини ідентичні знизу.

Вибір двигуна в лінійці Karoq складається з 1,0, 1,5 TSI і дволітрових бензинових двигунів з турбонаддувом і 1,6 і 2,0 дизелів TDI. 1.0 TSI 115PS – це трициліндровий агрегат, який дивно здатний тягнути цей кросовер, завдяки відносно легкої конструкції Karoq. 1.5 TSI 150PS – це новітній чотирициліндровий бензиновий двигун VW Group, який поєднує в собі хорошу потужність з пристойною ефективністю, чому частково сприяє деактивация циліндра при невеликих навантаженнях дроселя. дволітровий бензиновий двигун потужністю 187 к.с. зарезервований для дорогого, але елегантного варіанту Sportline.

Дизелі – 1.6 TDI 115PS і 2,0 TDI 150PS, причому в стандартній комплектації останній поставляється з повним приводом. Всі автомобілі поставляються з шестиступінчастою механічною коробкою передач у стандартній комплектації, а семиступінчастий DSG з двома зчепленнями пропонується в якості опції для кожного двигуна.

Модельний ряд Karoq починається з комплектації SE, проте ту саму точку входу в діапазон все ще пристойно обладнана. Є 17-дюймові сплави, радіоприймач DAB, Bluetooth і двозонний клімат-контроль, в той час як сфокусована на бізнесі технологія SE додає адаптивний круїз-контроль, супутникову навігацію і задні паркувальні датчики. У Karoq SE L ви отримуєте восьмидюймовий сенсорний екран з супутниковою навігацією і камерою заднього виду, передні сидіння з підігрівом Alcantara і продуману розсувну систему задніх сидінь VarioFlex для підвищення зручності використання.

Якщо ви шукаєте трохи більше розкоші, Karoq Edition пропонує 19-дюймові сплави, великий 9,2-дюймовий сенсорний екран з керуванням жестами, шкіряну оббивку і панорамний люк на даху, а версії Karoq Scout і Sportline додають міцний зовнішній вигляд 4×4 або Спортивний зовнішній вигляд відповідно в поєднанні зі стандартним повним приводом і гідним рівнем комплектації.

Читайте также:  Огляд Toyota Avalon 2020 року - Коли розкіш і Тойота зустрічаються

Технічні характеристики

Під шкірою Skoda Karoq використовує перевірений рецепт, який поєднає в собі підкріплення MQB VW Group (з передньою підвіскою розпірки MacPherson і задньою віссю з торсіонної балкою в версіях 2WD, в той час як автомобілі 4×4 мають мультіричажную систему), яка також утворює основу Kodiaq і багатьох інших моделей в лінійці чеського бренду, підкреслюючи його універсальність.

На ходу Skoda відчуває себе гостріше, ніж Peugeot 3008. Рульове управління приємно зважено і більш чуйне – і воно більш маневрений, з меншим креном при зміні напрямку. Це пов’язано з більш жорсткою підвіскою Karoq, але недоліком є ​​те, що ви відчуєте більше рухів кузова і коліс, ніж в моделі 3008, яка приємно згладжує погані поверхні. Проте, Karoq не так твердий, як сестринська модель SEAT Ateca.

Чим швидше ви йдете, тим більше контроль над тілом Karoq виходить на перший план, тим не менш, забезпечуючи достатню безпеку і впевненість. Чим більше енергії ви вкладаєте в пружини і амортизатори, тим більше якість їзди знижується, але оскільки ці позашляховики, швидше за все, будуть проводити в місті багато часу, відчуття бадьорості від підвіски Skoda над поламаними поверхнями просто відволікає автомобіль в іншому вражаюча вишуканість. Проте, він лише трохи менше гнучкий, ніж 3008.

Варто відзначити, що поїздка розгортається в гіршу сторону, якщо ви вибираєте модель Sportline. Додавання 19-дюймових сплавів до того, що є досить сумісним сімейним позашляховиком, викликає небажану рухливість на нерівних дорогах.

Двигуни

З двох бензинових двигунів, 1.5 TSI виходить нашим улюбленим, хоча і менший 1,0-літровий трициліндровий двигун теж працює досить добре. Одиниця TSI початкового рівня розвиває респектабельні 113 к.с., і хоча вона розганяє Karoq з 0 до 62 миль в годину за 10,3 секунди, вона відчуває себе трохи напруженою на більш високих швидкостях або при повному завантаженні. Це означає, що при різкому прискоренні ви можете відчути і почути роботу, яку повинен вставити невеликий двигун, оскільки шум стає кілька нав’язливим, і через педалі присутня невелика кількість вібрації.

У більшої 1.5 TSI є більш широкий діапазон потужності, і з 148bhp це – більш сильний виконавець і більш вдосконалений – від 0 до 62 миль в годину прибуває через 8,1 секунди, і вам не потрібно працювати з двигуном досить сильно.

Найменший 1,6-літровий турбодизель TDI розвиває ту ж потужність в 113 к.с., що і бензин початкового рівня, але має більший крутний момент, тому він не виглядає таким напруженим, коли вам потрібно трохи хрюкати, хоча він і може бути гучним при розтягуванні. 0-62mph займає 10,4 секунди.

Дволітровий TDI має 148 к.с. і збиває еталонний спринт за 8,4 секунди, а також пропонує набагато більше можливостей для обгону. Це допоможе, якщо ви збираєтеся буксирувати.

Читайте также:  Огляд Opel Mokka (Опель Мокка)

Вибираючи Sportline, а також бензинові і дизельні двигуни потужністю 148 к.с., ви також можете отримати дволітровий бензиновий агрегат потужністю 187 к.с. Sportline – єдина обробка, з якої ви можете отримати цей двигун – найпотужніший в лінійці Karoq – і хоча ціна за ціною близько 31 000 фунтів стерлінгів означає, що ця конфігурація аж ніяк не дешева, 7,0-секундне час 0-62 миль в годину означає, що вона, безумовно, перемикається.

Інтер’єр, дизайн і технології

Хоча дизайн Yeti був, можливо, більш характерним, ніж Karoq, ця модель має більш широкий спектр талантів. Це зрілий дизайн, і хоча в ньому немає жодних спалахів стилістичного стилю, він має солідну, майже преміальну привабливість.

На перший погляд, його не так багато, щоб відокремити його від великого Kodiaq з сімома сидіннями, з дуже схожою конструкцією решітки і фари, таким же гребенем вгору по центру капота і схожим бічним профілем з товстими колісними арками. Задні ліхтарі є найбільшою різницею ззаду, і, не дивлячись на відмінності в деталях, такі як форми впуску в нижніх бамперах, навіть любителям автомобілів можна пробачити невелику труднощі в розрізненні двох моделей. Виклик їх поруч, виділяється додаткова довжина Kodiaq, але вона також ширше і вище.

У Karoq є тільки один п’ятидверний варіант кузова, як і у Kodiaq, і хоча Karoq пропонує тільки п’ять сидінь, його можна вказати з тієї ж регульованою задньої лавкою VarioFlex, що і у Kodiaq, що дозволяє змінювати кількість місця для ніг пасажира або завантажувальний простір в залежно від ваших потреб.

Всередині дизайн кабіни Karoq ідентичний дизайну більшого Kodiaq, що означає його консервативність без яскравих або модних дизайнерських рішень. Але він також неймовірно функціональний, з відмінною ергономікою, великим простором і почуттям якості. Він відчуває себе добре складеним, в той же час він оснащений технічними функціями.

Супутникова навігація, стерео і інформаційно-розважальна система

Вбудована супутникова навігація не така складна, як раніше в цьому класі, особливо коли всі моделі Karoq мають хороший рівень підключення смартфона, пропонуючи навігацію по телефону на стандартному восьмидюймовому екрані.

Рівень підключення поліпшується за допомогою 9,2-дюймового додаткової системи Columbus. Хоча це додає управління жестами, стандартна система Amundsen отримує таку ж точку доступу WiFi, голосове управління і річну підписку на онлайн-сервіси Skoda.

Skoda Karoq (Шкода Карок)

Ви можете додати такі функції, як зарядка бездротового телефону за 300 фунтів стерлінгів, щоб поліпшити пропоновану технологію з Karoq, але вони насправді не потрібні, тому що ядро ​​системи – це те, що робить пристрій Skoda таким потужним.

Яскравий екран, чітка графіка і просте розташування меню роблять його простим у використанні. Глянцевий екран розпізнає відбитки пальців, але завдяки CarPlay і Android Auto, а також іншим службам з чинним підключенням до даних він більш просунутий і швидше реагує, ніж інформаційно-розважальна система Peugeot 3008.

Практичність і комфорт

На дорозі приглушена кабіна, трохи затьмарена шумом вітру навколо дверних стійок на більш високих швидкостях і занадто великим шумом двигуна при жорсткому прискоренні в автомобілях початкового рівня, йде рука об руку з гнучкою їздою, щоб зробити Karoq комфортним позашляховиком. Додайте зручні сидіння, містку кабіну, добре продумані елементи управління і високоякісну посадку і обробку, не кажучи вже про безліч гаджетів і іграшок в топових версіях, і це вражаюче зусилля.

Читайте также:  Огляд седана Renault Logan другого покоління

Великий салон з об’ємним багажником добре підходить для сімейного використання, і ви можете додати ряд опцій, які трохи полегшать життя. Особливості салону включають великий Jumbo Box для гаджетів і напоїв, який розташований між передніми сидіннями, і є багато місць для зберігання, засіяних навколо, плюс складні столи в спинках обох передніх сидінь.

Такі речі, як компактний запасний, грубий дорожній пакет із захистом двигуна і шасі, камера заднього виду і адаптивний круїз-контроль, є або стандартними, або опціонально доступними для поліпшення того, наскільки легко Karoq жити.

Габарити

Karoq помітно більше, ніж його попередник, Yeti, і має довжину 4,382 мм, ширину тисяча вісімсот сорок один мм і висоту 1603 мм. Це можна порівняти з довжиною 4447 мм в Peugeot 3008 або 4 394 мм в Nissan Qashqai, так що він практично не поступається своїм конкурентам.

Skoda Karoq (Шкода Карок)

Надійність і безпека

Оскільки вона заснована на платформі VW Group MQB, Skoda Karoq ділиться своїми перевагами з величезною кількістю автомобілів з Audi, SEAT, Skoda і VW. Список включає в себе імена від Audi A3 до VW Touran, з майже двома дюжинами різних моделей у виробництві або в розробці.

Все це означає, що інженерія і технологія Karoq вже дуже добре себе зарекомендували, і це віщує високу ймовірність можливої ​​надійності моделі. Те, що також віщує, є надзвичайно хорошими показниками марки в нашому власному опитуванні задоволеності власників Driver Power. У минулому році Skoda Superb і Skoda Yeti зайняли перше і друге місця в загальному рейтингу задоволеності Driver Power, і ми не побачили нічого, що могло б припустити, що новий Karoq не проведе на власників такого ж враження в 2018 році. Бренд зайняв друге місце. В цілому позаду Lexus в нашому списку виробників теж.

Euro NCAP вже провела незалежні краш-тести на Karoq, присудивши повний п’ятизірковий рейтинг і отримавши 93 бали за безпеку дорослих пасажирів. Безпека дітей була вражаючою – 79%, але Karoq не найкращий в своєму класі.

Skoda Karoq (Шкода Карок)

Як і слід було очікувати, є повний набір найостанніших заходів безпеки, і більшість з них відповідають стандарту Karoq Edition вищого класу, який поставляється з розпізнаванням дорожніх знаків, підтримкою смуги руху, попередженням про перехресне русі і моніторингом сліпих зон, а також автономним гальмуванням. це стандарт у всьому діапазоні.

Обслуговування

Skoda Karoq вимагає щорічного техобслуговування, якщо ви в основному не їздите по автомагістралі на далекі відстані, і в цьому випадку інтервали можуть бути збільшені – бортові комп’ютери повідомляють вам, скільки пакетів обслуговування бренду щодо доступно за ціною, коли вони купуються заздалегідь.