Огляд Toyota Avalon 2020 року – Коли розкіш і Тойота зустрічаються

Toyota Avalon 2020 року – це не сонний седан, як ви можете подумати. Незважаючи на свою довгу репутацію гідного автомобіля, стиль вже не викликає сонливості, а досвід водіння набагато більш захоплюючий. Чорт, Тойота навіть підводить волосся Авалона з додаванням спортивно налаштованої моделі TRD на 2020 рік. Ми не впевнені, хто цього потребує, але агов, чому б і ні? Це тільки додає до існуючого різноманітності моделей Avalon, включаючи моделі з приводом від V6 і гібридні силові агрегати, що добре, так як в даний час так мало повнорозмірних седанів, доступних для тих, хто хоче чогось більшого і більш розкішного. Є Chevrolet Impala (скоро помре), Chrysler 300 (можливо, незабаром після цього), Kia Cadenza (ви навіть знали, що він існує?) І це в значній мірі так.

Але навіть якщо б у нього було більше конкурентів, ми впевнені, що округлий Авалон все одно залишиться одним з кращих варіантів. Його редизайн для моделі 2019 роки зробив його свіжим і сучасним у всіх відносинах, особливо в світлі його втомленою конкуренції. Це навіть досить розкішно, щоб вважатися законною альтернативою розкішним седанам, таким як механічно пов’язаний Lexus ES.

Що нового в Avalon 2020?

Єдина зміна, яку варто відзначити, це додавання спортивно налаштованого Avalon TRD. Ця модель (всупереч здоровому глузду) – це Avalon для тих, хто хоче використовувати її як легку і підлу машину. Тойота додала міцні кріплення днища, більш жорсткі амортизатори і пружини, більш жорсткі стабілізатори поперечної стійкості, великі гальма, більш легкі колеса і найгучніший вихлоп TRD. Все це (плюс капітальний ремонт зовнішнього вигляду) коштує 43 255 доларів.

Було оголошено, що Avalon отримає повнопривідну опцію в парі з 205-сильним чотирициліндровим двигуном в 2021 році. Ми очікуємо, що ця модель в автосалонах з’явиться восени 2020 року.

Toyota avalon 2020
Toyota avalon 2020
Toyota avalon 2020

Інтер’єр і функціонал Toyota Avalon 2020

Повна модернізація Avalon в минулому році принесла значно поліпшений інтер’єр – вражаючий, враховуючи, що старий був, можливо, більш високої якості, ніж у конкурентів. Старий дизайн також трохи походив на новий Camry. Широкі сидіння зручні для сидіння протягом тривалого часу, а водійське положення ідеально підходить для легкого проходження траси. Видимість просто фантастична, без будь-яких серйозних негативів. Підігрів та охолодження сидінь доступні в залежності від того, яку обробку ви виберете, як і кермо з підігрівом.

Вищезазначена центральна вежа сама по собі оснащена унікальним розподільним пристроєм Avalon, яке підтримує давні переваги Toyota щодо збереження системи клімат-контролю окремо від інформаційно-розважальної системи (престиж). Остання система Toyota Entune 3.0 стандартно оснащена 9-дюймовим сенсорним екраном, WiFi, п’ятьма USB-портами, супутниковим радіо, інтеграцією Amazon Alexa і Apple CarPlay. Компанія заявила, що додасть Android Auto, якщо клієнти цього зажадають, але цього ще не сталося. Toyota досі не включилася в повністю цифрову кластерну гру з Avalon, але у неї є 7-дюймовий дисплей, який розділяє набір датчиків.

Габарити

Тойота Авалон 2020 року – велика. Це одна з причин успіху. На 195,9 дюймів в довжину, це насправді довша, ніж трьохрядовий Highlander. З довжиною прибуває привабливий, довгий капот і справжнє присутність на дорозі. Пасажири в задній частині салону можуть розкласти простір для ніг на 40,3 дюйма, а багажник має значні 16 кубічних футів вантажного простору. Це добре для сегмента, але не можна заперечувати, що кросовер зможе надати більше вантажного простору.

В Avalon Hybrid знайдеться стільки ж місця для ваших речей, скільки обсяг вантажу сягає 16 кубічних футів. Минулі гібридні седани завжди втрачали місце в багажнику через акумулятора. Хороша робота, Тойота. Також корисна форма багажника, що дозволяє легко поміщати великі валізи і сумки ззаду.

Яка продуктивність і економія палива?

Toyota Avalon 2020 року випуску поставляється з 3,5-літровим V6, восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і переднім приводом. Цей двигун виробляє 301 кінських сил і 267 фунт-фут обертального моменту. Економія палива для комплектації XLE становить 26 миль на галон разом, в той час як XSE, Limited, TRD і Touring все отримують комбіновані рейтинги 25 миль на галон.

Трансмісія Avalon Hybrid складається з 2,5-літрового чотирициліндрового двигуна і пари електродвигунів. Потужність комбінованої системи становить 215 кінських сил, але вона виглядає трохи сильніше, ніж припускають цифри. Економія палива є сенсаційною для повнорозмірного седана (або будь-якого іншого, в цьому відношенні), оскільки триммер XLE досягає 44 миль на галон разом – XSE і Limited обидва оцінені для 43 миль на галон разом узятих.

Водіння

Кожен з чотирьох рівнів обробки салону має різні настройки передньої стійки MacPherson і багатоланкової задньої підвіски. Точність керування була покращена для XLE і Limited, але комфорт залишається пріоритетом, а налаштування підвіски забезпечує більш м’яку їзду. Це все ще піддатливо, як завжди, але тепер руху тіла добре контролюються.

Пружини Limited обмежені на 25 відсотків в порівнянні з пружинами XLE, а жорсткість стабілізатора поперечної стійкості збільшується на 20 відсотків спереду і 86 відсотків ззаду при переході від XLE до XSE. Цю різницю ви відразу відчуєте за кермом XSE, який має більш міцний, пружний вигляд, ніж у преміум-комплектацій Avalon і у інших повнорозмірних седанів. Дійсно, кожен Avalon вражає своєю точністю рульового управління і природними зусиллями. Останній насправді трохи важче, ніж очікувалося – приємний сюрприз для деяких, можливо, занепокоєння для артритних натовпу – але все ж добре на більш низьких швидкостях. Як і всі інші враження від водіння Авалона, особливо зі спортивними комплектаціями, створюється враження, що він відноситься до звичайного автомобіля, а не до ізольованої машині. Фактично, вибір спортивного режиму автомобіля лише злегка збільшує зусилля до такої міри, що це помітно тільки при сильному поштовху.

І якщо ви дійсно хочете активно працювати, новий Avalon TRD пропонує великий крок вперед в плані маневреності. Ми їздили на TRD паралельно з Avalon Touring на автокросу, наповненому конусами, а ультра-спортивна версія змушує звичайну відчувати себе як пілотування Ford LTD в поліцейському шоу 1970-х років. Сядьте за кермо в стандартному Avalon, і ви почекайте, почекайте, почекайте, поки машина заскреготало за рогом, нахилившись на зовнішню передню шину. Avalon TRD, навпаки, все ще відчувається як велика машина, але це велика машина, яка відповідає. Це може бути чудово для вибраної публіки, але в ній також відсутні адаптивні амортизатори підвіски Touring і, як правило, відмінну якість їзди.

Дійсно, це гібрид Avalon, який, ймовірно, буде кращим вибором для більшості покупців. Це безпроблемний оператор, який не відчуває себе пригніченим, незважаючи на цифри. Двигун стає трохи гуде, коли ви насправді сідайте на нього, але ваше прискорення вперед досить швидке, щоб не дратуватися через шум. Керованість надійна, а розташування акумулятора під заднім сидінням фактично покращує баланс автомобіля, але цього явно недостатньо, щоб зрушити лічильник «задоволення від водіння» на те, що ви отримаєте в Touring, не кажучи вже про TRD.

Забезпечення безпеки і рейтинги аварійності

Все Avalons входять в стандартну комплектацію систем безпеки Toyota і системи допомоги водієві. Це включає в себе попередження про прямому зіткненні з виявленням пішоходів і автоматичним екстреним гальмуванням, попередження про виїзд з смуги руху, допомога в утриманні смуги руху, попередження про сліпих зонах, попередження про задньому перехресті, адаптивний круїз-контроль і автоматичні далекі промені. Обмежена може бути обладнана заднім поперечним екстреним гальмуванням.

Toyota Avalon отримав нагороду Top Safety Pick + від Інституту страхування безпеки на шосе, але ця нагорода залежить від фар. Його стандартні світлодіодні відбивачі отримали оцінку «Погано», в той час як світлодіодні проектори отримали найвищу оцінку «Добре» від IIHS. Це означає, що рейтинг відноситься тільки до комплектації Limited, Touring і Hybrid Limited. Всі версії автомобіля розбилися похвально, отримавши найвищі бали за ударостійкість і запобігання нещасним випадкам. Avalon також отримав п’ятизірковий рейтинг від уряду, показавши гарні результати у всіх краш-тестах. Деякі зі специфічних тестів (тестування переднього водія, пасажира і перекидання) дали рейтинг чотири зірки, але кожен другий сценарій краху набрав ідеальні п’ять зірок.